דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היקום וגישה חיובית 

מאת    [ 05/09/2012 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 1911 פעמים ]

אבי נטע בילדותי לא רק מחשבות חיוביות אלא גם את המשפט "אתה מסוגל, אתה יכול!" שטמוע בי עד עצם היום הזה. בעקבות גישה החיובית שטמע בי בילדותי, הנני מתמודד עם המכשולים בחיים בעין של אתגרים.

אני מגדיר את המכשול  "כהפסקת רצף של ארועיים עכשויים שככל הנראה מכוונים לכיוון הלא נכון." וגישתי למכשול היא על ידי ניתוח המצב, ושואל תמיד את עצמי "מה מסתתר מאחורי הברוש?"

ברגע שלקחתי "הפסקה", ישבתי ללמוד את הסיבה למיכשול העכשווי, הדבר עזר לי לראות את המצב הנוכחי בכיוונים שונים ובעינים אחרות, ובהתאם לכך תמיד קיבלתי תשובות, הבזקים, רעיונות איך להתגבר על אותו מכשול ונתן לי את הכלים הנכונים לגשת למצב בגישה שונה עם אפשרויות לפתרונות מידיים.

מכשולים הם חלק מהחיים, הרי בלעדיהם לא נוכל להתקדם ולהשתפר. יש הרואים את המכשולים כ"עונש משמים" ושואלים "למה זה קורה לי?", ויש האחרים שרואים את המכשולים כאתגרים.

אנחנו חיים את חיי יום יום בתנועה מתמדת ללא הפסקה, נתקלים בכל שעה ושעה, דקה ודקה בארועים טובים ופחות טובים. האדם אינו נח לרגע, הוא נגרר אחרי התנועה באופן קבוע, ואינו עוצר לרגע קט ושואל את עצמו "מה קורה איתי?, האם אני בכיוון הנכון?" בסופו של דבר התוצאה היא הרת אסון.

ניתן למנוע את המשכיות של המכשולים על ידי "עצירה", לחשוב, לראות בזווית עין שונה את המצב, ללמוד ולנסות כיוון אחר, כמו מכונית שנוסעת בעליה, על מנת לעזור למכונית לסחוב בעליה, מורידים הילוך על מנת לתפוס תאוצה. כך גם המכשול, אפשר להשוות את המכשול כ"הורדת הילוך" על מנת לתת כוח, מחשבה, וזמן ללמוד.

אנשי עסקים לפני שסוגרים עיסקה, הולכים הביתה חושבים ולומדים את החומר, ולאחר 24 שעות הם חוזרים עם תשובה.

נתקלת בבעיה ברגע זה? אל תקח את זה קשה, למד מאנשי עסקים, למד את הבעיה, תן לעצמך את הזמן לעכל את הבעיה, למד את החומר, ולאחר 24 שעות (הורדת הילוך) שלמדת, פעל בתאוצה לתיקון ושיפור המצב!

היקום הוא אינסופי, לכל דבר ולכל בעיה יש פיתרון, לא קיים דבר שלא ניתן לפתור. הבעיה מתחילה מהגישה שלנו. אם הגישה שלנו אומרת שיש פיתרון אזי היקום יעזור לנו למצוא את הפתרון, אבל אם הגישה שלנו אומרת שאין פתרון אזי היקום יעזור להעצים את הבעיה.

היקום אינו מבדיל בין טוב לרע, הוא פועל על פי מה שאתה חושב ומבקש ברגע זה. מה שביקשת זה מה שתקבל בסופו של דבר.

כמה פעמים בחייכם נתקלתם "בארועים מקריים?" למשל חשבתם על חבר שלא ראיתם זמן רב, ולמחרת היום קיבלתם טלפון ממנו, או מכתב. הרי "המקריות" במקרה זה הינה כוח המשיכה, היקום שפעל להגשים את משאלותיך.

שבו עם עצמכם, קחו מחברת וכיתבו את המהלכים שהביאו אותכם למצבכם הנוכחי, תיווכחו לדעת שהרבה מהדברים שקרו לכם בדרך היו מכוונים או "מקריים".

לנישואים שביניכם נסו לשחזר איך הכרתם אחד את השני, נסו לשחזר איך מצאתם את הבית שבו אתם גרים ברגע זה, את האוטו שחונה על יד הבית ברגע זה, את החבר שאתם הכרתם לפני 10 שנים.........ועוד ועוד.  תיווכחו לדעת שדברים לא קרו סתם כך, יש הכוונה מיקום שדואג שתלכו בכיוון מסוים על מנת להשיג את מבוקשתכם, ואם היקום מכוון אותכם לכיוון "מוטעה" עושה זאת על מנת להדליק לכם "נורה אדומה" על מנת שתעצרו את ה"נסיעה" ותלמדו את מצב הנוכחי ותפעלו בצורה שונה.

המאמר פורסם בבלוג שלי "נגד כל הסיכויים" הלינק:  http://against-all-odds.co/?p=8

במידה ויש לך הערות, תגובות אשמח לקבל באימייל: morise55@gmail.com

קריאה מהנה,

משה בוטרקליי

 

שמי משה בוטרקליי בן 57, נשוי לאשה שומעת ואב לשלושה ילדים שומעים. אני לקוי בשמיעה על סף חרשות מגיל שלוש. הנני מרכיב מכשירי שמיעה בשני האוזניים שעוזרים לי לשמוע ולתקשר עם הסביבה. עברתי כיברת דרך ארוכה מאז שנחשפתי לכוחו של תת המודע. אישתי קנתה לי ליום הולדתי ה-26 מתנה ספר כוחו של תת המודע, אשר שינה את חיי והעיר לי את עיניי, ונחשפתי לראשונה לעבר העבר שלי ונזכרתי בהרבה ארועים חיוביים שאבא שלי עזר לי על מנת להתמודד עם הנכות שלי. עד לאותו גיל (26) לא הייתי מודע כלל וכלל עד כמה אבי  הטמיא בי את השפעותיו החיוביות, והטמיא בי גם כן את המשפט שלו שאני משתמש בו עד היום "אתה יכול, אתה מסוגל!" מאז החשיפה למדתי רבות על עצמי מדוע אני כל הזמן שואף להצלחה, שואף להתגבר על האתגרים ולא פוחד ממכשולים בדרך. http://against-all-odds.co      




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב